Arbetsförmedlningen, icke!

Jag har inga frökenkläder. Jag har egentligen inga kläder jag gillar som jag får rum i. Jag är för stor för alla kläder, eller så är alla kläder för små för mig, hur man nu väljer att se det.
Stora systern, king Lear, försökte klä mig i fröken kläder i går. Nämligen hennes kläder.
Jag älskar min syster. Men hon är 15 år äldre än mig och vi har inte riktigt samma klädsmak. Jag vill ha svart t-shirt med bild från the Shining när Jack Nicolson säger Here´s Jonny! King Lear vill att jag ska ha svart blus med liten knapp och japansk blommönster.
Det går inte ihop.
Å idag ska jag åka till min läskiga skola och planerna och gråta och planera lite mer.
Men först måste jag gå till arbetsförmedlingen, och det suger. Jag gillar inte arbetsförmedlningen.
Vov, vov, vov, skäll på arbetsförmedlningen!


Kommentarer:
Postat av: King Lear

Hallå där! Vad är det för fel på mina piffiga kläder? Och vem är förresten "fröken kläder" som du påstår att jag försöker tvinga på dig?
Lär ni er ingenting på universitetet nu för ti den?

2006-08-30 @ 22:41:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits