Dag II

Nu har jag klarat av även min andra dag med lektioner. Det var lite läskigt, men jag dog inte. Den tredje klassen som jag inte träffade igår, och som jag var lite rädd för visade sig vara bra den också. Men man vet ju aldrig. När som helst kan de vända sig emot en och stå beredda med den ruttna frukten...
I morgon bär det av till Palten. Vi har varit förlovade i ett år på lördag och ska göra nåt kul. Det lutar nog åt bio,
Pirates äntligen! Palten, en hink popocorn och Johnny Depp och Orlando Bloom i coola utstyrslar. Kan det bli bättre?
Just nu håller jag på att välja ut tapeter till vår nya lägenhet. Bårostapeter, kollektion Astråkig. Varför måste alla tapeter ha skumma ränder, små fyrkanter eller värst av allt - diskreta blommönster, Iiiiuuuuuu!
Vilken ska jag ta, vilken ska jag ta?


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits