Ha ha ha den äran, Barbasyster (en dag för sent)

Igår fyllde Barbasyster år och jag skrev en lång lista över allt jag skulle vilja ge henne i present ifall jag var rik som ett bergatroll. När jag precis hade skrivit den sista punkten tog Paltens dator en ledsen suck och la av, och hela listan försvann. Mycket irriterande!
Detta är en liten, liten sammanfattning över vad jag skulle vilja ge henne om jag var rik som ett bergatroll (tänk stora tjocka guldringar)
*Denna 
 fina Barba-trädgårdtomte till hennes lilla trädgård Bild från Inreda
*Denna 11047-86 fina Barba-magnet till hennes lilla kylskåp Bild från inreda
*D e s s a eftersom hon är en cool Barbasyster som ska ha coola t-shirts
*Denna  eller denna  eftesom hon (liksom alla normala människor) gillar vackra dyra plastmattor                                                                                     Bild från  Pappelina
*Slutligen denna och denna  (minus tv-teamet) som en gemensam present till Barbasyster och Propellerkepsen. När dessa får verka på övervåningen kan Barbasyster och Propellerkepsen sitta på undervåningen och titta på tv-serier på dvd och Bibba. Jag och Palten tar hand om kidsen, lilla och stora orange och Benny. Djuren får stanna hemma.

Grattis, en dag i efterhand min bästa Barbasyster. När jag blir rik och berömd ska du få allt detta och lite till.

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Tack snälla syster Palt. Vilka fina presenter. Kanske nästa år då...?
Jag fick faktiskt några små paket, tre nya magneter bl.a. och en tändsticksask med din guru på. Han är så klok!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits