... and my diamond-shoes are to tight

Förra veckan skrev jag lite om den stundande julen och hur den skulle firas, i en kommentar till Barbasyster, å sen skrev Pling, Propellerkepsens syster, en kommentar om detta och en liten vän hon skulle ta med sig som jag hade skrivit om. Jag fick jättedåligt samvete, eftersom det ju inte var den lilla vännen jag var mest rädd för. Sen idag berättade Barbasyster att Plings sambo DJ-law hade försökt skriva en kommentar i min blogg just om julen (vilket ledde till att jag fick ännu sämre samvete som klagat på min Astrid Lindgren-jul, stackers DJ-law säger jag bara) å då slog det mig att det kanske är fler personer än bara Barbasyster och Ewa som läser den här bloggen. Det är ju jätteläskigt.
 
Därför ber jag er nu som läser den här bloggen ibland, att skriva en liten kommentar så jag vet vilka jag ska låta bli att förolämpa eller vilka i-landsproblem jag ska undvika att klaga över för att slippa dåligt samvete.  Tack på förhand!


Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Bara för att klargöra: jag tror inte DJ-law försökte skriva en kommentar men inte kunde för det var för svårt, jag tro inte ens att han tänkte skriva något, jag tror bara att vår julsituation skulle kunna kommenteras som ok om man tänker på hans Norénpjäs-jul

Postat av: barbasyster

Bara för att klargöra: jag tror inte DJ-law försökte skriva en kommentar men inte kunde för det var för svårt, jag tro inte ens att han tänkte skriva något, jag tror bara att vår julsituation skulle kunna kommenteras som ok om man tänker på hans Norénpjäs-jul

2006-12-11 @ 23:34:58
URL: http://mrspitepalt.blogg.se
Postat av: barbasyster

Bara för att klargöra: jag tror inte DJ-law försökte skriva en kommentar men inte kunde för det var för svårt, jag tro inte ens att han tänkte skriva något, jag tror bara att vår julsituation skulle kunna kommenteras som ok om man tänker på hans Norénpjäs-jul

2006-12-11 @ 23:35:24
URL: http://mrspitepalt.blogg.se
Postat av: mrspitepalt

Okej Barbasyster, han försökte inte skriva kommentar så istället skriver du tusen stycken eller? Å föresten, DJ-law, varför inte skriva kommentar? Kom igen nu, skriv kommentar people!

2006-12-12 @ 17:38:29
Postat av: barbasyster

Det var ju din blogg som inte funkade så jag fick skriva nya hela tiden! Men jag håller med: läser man så kommenterar man.

2006-12-13 @ 09:38:14
URL: http://mrspitepalt.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits