Buhu, skäll inte på mig

Nu har två personer på mitt jobb sagt upp sig inom loppet av två veckor. Jag vet inte riktigt om det är något bra tecken... I och för sig gillar jag inte nån av personerna så jag sörjer inte. Men ändå, vad är det för ställe man hamnat på? När den sista människan gick in till rektorn och sa upp sig, fick hon en utskällning. Hon hade minsann talat skit om skola och hon var inte välkommen till julbordet nästa vecka. Å därmed basta!
Om jag ska jobba kvar där tänker jag aldrig någonsin hamna i enrum med den där rektorn. Jag avskyr att bli utskälld. Jag skulle säkert börja gråta på en gång. Buhu, jag gråter nästan nu bara jag tänker på det...
Fast det ska bli skönt att dela bord med de där två sura, överlägsna människorna.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits