För den som känner sig rik

Detta är ett tips om du vill bli av med 80 kronor.

1. Gå till Åhlens i Stockholms innerstad fem dagar innan julafton.
2. Vela i fem minuter och köp sedan ett par svarta hålla-in-magen strumpbyxor.
3. Gå hem och upptäck att strumpbyxorna inte alls är svarta utan n.black.
4 Fundera över vad i helsike n.black är.
5. Dra på det ena benet på armen, upp till armbågen, och inse att n.black är pensionärsfärg
6. Inse att kartongen är trasig så du inte kommer kunna byta de förbannade tantstrumpbyxorna.
7. Bestäm dig för att prova dem för att åtminstone veta är rätt storlek, så du när du sedan ska köpa black-a strumbyxor vet vilken storlek du ska köpa.
8. Riv upp ett stort hål i strumbyxan när du tar på dig dem
9. Rör lite på dig framför spegeln och slit upp en gigantisk maska enda ner till fotknölen.
10 Släng strumpbyxorna och gå och lägg dig.

Klart!
80 kronor fattigare och inte ett dugg lyckligare.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Ååååå neeeeeeeeej. De går ALLTID sönder de som är från Åhléns. Jag har gjort samma sak! Man måst köp hållinstrumpisar från dömjena oppa H&M annars blir det ju kaos. ÅÅÅÅ stackars. Lindex är också sämst. Jag rekommenderar att du går till HM imorgon och låtsas att du gav pengarna för de från Åhléns till en fattig för att du är så julesnäll!!!

2006-12-19 @ 22:46:58
Postat av: mrspitepalt

Ewa - ja HM kan man alltid lita på. Det där med en fattig var också bra. Jag ska försaka intala mig att det är sant.

2006-12-19 @ 23:07:29

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits