Jag är inte pigg

Jag är trött.
Jag är så där trött så jag inte orkar gå och lägga mig.
Jag har tack och lov borstat tänderna, för annars vet jag inte vad jag ska göra.
Jag sitter nu här och samlar kraft för att orka gå i säng.
Det känns jobbigt.
Jag borde packa i ordning mina saker inför morgondagen så jag inte måste göra det i morgon bitti, men icke! Jag är helt enkelt för trött.
Jag är för trött för att skriva ett intressant inlägg här och jag är också för trött för att avsluta detta poänglösa inlägg. Jag är så trött att jag nästan stavade poäng med å, påäng.
Då... är man trött!
Så nu tror jag snart att jag orkar gå och lägga mig.
Snart.

Goooo natt

Kommentarer:
Postat av: Aradil

Ja, då är man trött! Just den där känslan att "Nej, jag ORKAR inte gå och lägga mig" - den är som lustig också på något sätt, när det till och med är för jobbigt att sluta ögonen...
Hoppas du orkar hoppa i säng och sover gott hela natten!

Postat av: Schrill

Det är att vara trött det....

2006-12-18 @ 18:24:25
URL: http://schrill.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits