Min suger-Palt

Jag måste bara berätta om vad som hände Palten idag på jobbet. Han är också lärare och jobbar på gymnasiet. När han kom till skolan i morse stod ett gäng med tjejer utanför en av dörrarna och rökte. De får inte stå så nära skolan och röka så när Palten gick förbi dem sa han att de skulle gå längre bort från dörren. En av tjejerna sa då "å, jag trodde aldrig att du var lärare, så söt du är!" Palten höll på att sjunka genom jorden. Han visste inte vad han skulle svar så han smet bara in genom dörren. Han var mycket generad när jag pratade med honom.
Roligt!
Jag kan ju i och för sig förstå brudarna. Han är söt som socker!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Eftersom det har kommit fram att jag läser så bör jag kommentera också. barbasyster har rätt, det var inte så att det blev för svårt att kommentera ditt jul-gnäll. Fortsätt gnäll, det är roligt.

Vad gäller paltens skolgårdshändelse så kan jag verkligen känna igen mig. Det har hänt mig massor av gånger. Att jag rökt i närheten av en dörr.

2006-12-14 @ 08:30:45
Postat av: slejs

Förra kommentaren var av mig. Man ska tydligen skriva namn också...

2006-12-14 @ 08:31:40

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits