Peace out

Jag borde ha gått härifrån för nio minuter sen, men eftersom jag kommer spendera helgen i Paltens lilla ursäkt till stad där det råder total internetskugga, kände jag att jag var tvungen att skriva en sista innan-helgen-blogg.
Jag ska snart bege mig till praktarchlen på arbetsförmedlingen, där de antagligen kommer skälla på mig, prata med mig och saker som jag inte vet men som de tycker borde vara självklart och slutligen tvinga mig att komma dit snart igen för nått nytt meningslöst möte. Ja ser inte fram emot det.
Efter skolan ska jag gå och fika med tre kollegor (jag är ju SÅ vuxen). Vi kommer säkert bara prata om elaka elever och jobbiga chefer.
Därefter bär det av mot Uppsala där jag och Palten ska hämta flera stora kartonger med julsaker från hans moster. Mina små julsaker! Jag har saknat er ända sen förra året.
Men nu måste jag gå - praktarchlena väntar.

Kommentarer:
Postat av: Eva

Hoppas du får en trevlig helg. Det verkar som att jag också ska in i skolvärlden... som skolkuratorpraktikan. Fast det får ju inte heta praktik längre utan fältförlagd studie. Åh vad jobbiga dem är.

2006-12-01 @ 13:16:16
Postat av: Aradil

Äntligen är det dags att få upp pyntet - jippie!
Hoppas du får en fin helg.

Postat av: mrspitepalt

Ewa - spännande! Hoppas det går bra med din praktik, eller jag menar din fäääältförlagda stuuuuudie.

Aradil - ja, julpynt är ju det bästa som finns! Man kan verkligen kitcha hur mycket som helst och det känns bara bra. Synd att det inte är så resten av året. I alla fall inte i mitt liv.

2006-12-04 @ 17:59:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits