Extra, extra! Palten handlar självmant!

Idag har vi åkt runt lite kring Västerås. Palten suktar efter gamla ruiner och marmorstatyer. Jag längtar efter IKEA. Fast när vi var på H&M hittade jag ingenting och Palten köpte prytlar för 500 kr. Väldigt mysko. Helt plötsligt kom han promenerande med hela famnen full av kalsonger, t-shirts, strumpor (med veckodagarnas namn på, roligt!) och två snygga skärp. Sen spontan-köpte han en skjorta och en fin slips på rea.  Jag vet vad som for i honom. Men sen fick han nog lite ångest och sa att nu fick det minsann inte köpas med.
Jag köpte ioch för sig ett litet halsband på H&Ms barnavdelning i går. Men det var pärlorna jag ville åt. Mitt senaste pyssel är nyckelringar. Jag köpte på mig en del pärlor när jag var i grekland och sen hade jag köpt några små fina pärlor när jag var i Huvudstaden senast. Rosa och grönt.
Så här blev det 11047-74 
Å sen slutresultatet.
Efter det gjorde jag tre stycken till av bara farten. Roligt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits