Jag vill bo i en svamp

Nu är jag och Palten på jakt. Vi har sniffat upp två passande offer (=lägnheter), som vi gärna skulle sätta klorna i. Förstås bara ett av dessa offer och inte båda samtidigt....
Treor med balkong, badrum med badkar och öppen spis. Sådana fina sneda-i-hörnet-spisar, som för mig bara skriker 50-tal. Den ena spisen är dock lite finare än den andra och den lägenheten har en månadsavgift som är cirka 1000 kronor billigare än den andra. Den andra har dock ett mycket finare badrum och är 13 kvm större.
Vad göra?
Plus att jag inte ens vet om jag får jobb i höst, och om jag får det så kanske det inte blir där vi vill bo, där lägenheterna ligger.

Buhu, buhu, jag har lägenhetsabstinens!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits