För bra för att vara sant!

Idag var en mycket mycket varm dag. Jag lunchade med min stolle, sista gången. Sen gick jag på stan och köpte skor, fina fina. Sen skulle jag gå in på apoteket för att köpa spray så mina fötter inte dödade mina nya vackra skor. Inne på apoteket möttes jag av en ovanlig syn. Förhoppningsvis en man som förlorat ett vad eller var mitt inne i sin svensexa.
Han var ganska lång och hade mörkt kort hår. På sig hade han en klarblå dykardräkt med två hål utskurna i så att skinkorna stack ut. På huvudet bar han en svart läderkeps med metallspännen. I ena handen hade han en slags sexredskap som man stoppar upp i rumpan tror jag, nyköpt fortfarande i förpackningen, och i andra handen hade han en tub glidmedel som han skulle köpa av den unge manlige expiditen. Som för övrigt såg väldigt sammanbiten ut.
Det var bara för bra för att vara sant, det måste ju vara fejk. Jag försökte hålla koll när han kom ut från apoteket om det stod en skara grabbar som skrattade som jultomten (d.v.s. man skrattar högt, lutar överkroppen lite lätt bakåt och håller sig för magen). Men jag kunde inte se några. Det kanske beror på att de gömde sig så eller att jag inte såg dem utan mina glasögon. (Utan dem urskiljer jag färger och former, men inte mycket mer, så...)
Jag kommer nog aldrig få veta hur det låg till. Stackers, stackers mig.
Men roligt att se var det i alla fall!


Kommentarer:
Postat av: ewa

aj då. Jag hoppas verkligen att det var som du trode, ett skämt. Men man vet inte. han kanske bara skulle ha en hemmakväll.
Min killes kompis fick gå utklädd på malmskillnadsgatan när han hade svensexa. Men efter ett tag så blev en av de andra "försäljarna" förbannad på honom för att han klampade in på dennes revir. Det slutade med att kompisarna fick komma till undsättning så att den ofrivillige transan inte skulle åka på stryk.
OBS min kille var inte med på detta hemska expriment obs!

2006-06-18 @ 12:31:13
Postat av: Arngunn

This is a very good site. Thank you.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits