Fröken

Vi har fullt upp. I morgon är det examensfest.
Jag är nu fröken. En riktigt fröken. Vi ska bara ändra lite småsaker i vårt examensarbete och sen kanske vi får VG. Jippie! Men fröken.... läskigt!

Just nu bakar, städar och fejar vi. Propellerkepsen och Palten dricker whiskey och bär saker. Barbasyster dammsuger och ser stressad ut och jag sitter här och berättar för mina syskonbarn, Benny och stora-orange, vad jag skriver. Stora-orange vill att jag ska skriva Kikkiochmåla. Fast Benny vet inte vad hon menar.
Klart slut.
Chokladkolapajen väntar!


Kommentarer:
Postat av: Eva

Hejhej! Nu har jag varit här och kikat på din blogg. Hoppas ni har det skoj på examensfesten!

2006-06-03 @ 16:34:31
Postat av: idapida

Grattis till examen! Måste kännas helt otroligt skönt men samtidigt lite läskigt förstår jag. Jag ska ventilera 10.15 på fm på onsdag, den 7. vet ej hur lång tid det kan ta, men jag ringer imorgon så kan vi bestämma närmare.
Jag tänkte tjyva din lista för jag har inget vettigt att göra längre och orkar inte sätta mig in i den uppsats jag ska opponera på. Det är alldeles för sent på kvällen för sånt.
Kram!

2006-06-03 @ 23:37:17
Postat av: Ewa

Å vad duktig du är! Heja tjejen!!!
Jag är mycket imponerad.
..och grattis till din symaskin.
Jag kan verkligen inte sy. Jag blir bara förbannad.
Boken man får är faktiskt en RIKTIG bok inbunden och allt. de är väldigt förtjusta i limpistoler.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits