Farväl farväl!

Nu packar vi ner datorn. Den ska få stå i ett rum hos Paltens släktingar hela sommaren, tillsammans med alla våra andra kära ägodelar. Farväl farväl, små saker! Farväl stringhylla och pappelinamatta! Farväl fina kökstavla vars ram jag hade sönder igår! Farväl sköna stora soffa där jag gärna pysslar och tittar på TV! Vi ses ihöst, då vi förhoppningsvis har ett fint eget hem där ni komemr trivas så bra, så bra! Hädanefter skriver jag från Barbasyster och hennes man Propeller-kepsen, och deras tre barn, Benny, stora-orange och lilla-orange. Plus hunden, gammal-och-illaluktande.

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Jag har varit ledig och sjuk ett tag. Jag har ju inget internet hemma utan bloggar före eller efter jobbet...
Kram på dig.

2006-05-28 @ 13:44:34

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits