Lat mot min vilja

Hur irriterande är det när man bestämmer sig efter mycket om och men att man faktiskt ska gå och träna och sen är passet fullbokat. Morr! Nu känner jag mig alldeles lat, och det är mot min vilja. Jaja, får gå ut och gå med Karin istället, och sen får jag göra lite sköldpaddsövningar* när jag kommer hem.

Sen måste jag städa och virka några blommor till min sjal som snart är färdig. Ah, pyssel, min favoritdrog.... alldeles efter sura godisar och tv-serier på DVD. Skulle nog även behöva packa lite. Men jag vet inte om jag orkar.

*om man sett palten göra sittups med benen upp i luften förstår man vad jag menar. Tyvär har nog inte så många sett det, vi kanske borde börja turnera, det är helt klart värt att se. Folk skulle nog betala bra, å vi kan ju behöva pengar till ett stundande bröllop nån gån i framtiden, in a place far far away...

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Alltså.
Är vi samma person?
1. Jag älskar dvd-tvserier. Det är så bra, det tar inte slut, det är alltid för kort med en halvtimmes sit-com tex. Jag älskar att frossa i Frasier-boxar, timmar av Vänner-program och skivor späckade med annat kultigt som allå' allå'. Jag såg en the muppets show box på videoteket häromdagen. jag kände hur jag började säckla ( dregla på pitemål).
2. Pyssel är som psykofarmaka men billigare och bättre och nyttigare. Pyssel vs Prozac = 100-0.
Jag tror på terapi. Jag får kickar av att sticka.
3. En gång försökte jag och min kära vän Lisa att göra Yoga.
Jag tror inte att det gåtr om man har putstjärt. VI rullade liksom bara omkull. Vi har länge pratat om hur mycket pengar vi hade fått för det på e-bay ifall vi hade filmat våra övningar.
Kram.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits