Lur-Alfons

Dagens har ägnats främst i liggande position. Sovande i sängen fram till ca halv åtta - då jag gick upp på toa, borstade bort lite dagen efter smak i munnen och drack ett stort glas vatten i förebyggande syfte eftersom jag kände att en Alfons Åberg skalle låg och lurade i bakhuvudet, tillbaka till sängen sovande till halv tio - mer vatten och insåg efter några små försiktiga steg att jag nog hade undsluppit Alfons även denna gång (moahaha, rätt åt dig Alfons!), liggande i soffan och tittande på tv - bara skit-tv, som det ska vara när man är lite bakis och skakis. Bland annat kanonfilmen "Älskling jag krympte barnen". Sedan dess har jag nästan legat i soffan hela dagen. Med undantaq för lite packning, en hel kartong full med glas och brickor, plus en promenad till godis-kiosken. Denna gjordes dock först efter lite tjat från min palt. Inte för att jag behöver tjatas på för att äta godis. Men för att gå ut. Har man legat inne en hel dag utan att ens sticka ut huvudet på balkongen känns ute som en främmande och otäck värld. Så ni förstår ju hur långt jag är bered att gå för lite godis. Nu vankas det mer skit-tv, "Alien vs. Predator" Det är skönt att slippa tänka, man vet ju aldrig ifall Alfons ligger där bak och lurar än.

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Vad tror du om en boll? Om man delar den på mitten så får man ju en riktigt rund form att fylla betong i! Glömde du solglasögonen eller var det light-Propellerkepsen?

2006-06-06 @ 16:48:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits