Rockabilly

 
I går pysslade jag faktiskt lite. Jag har haft en massa röda glaspärlor i flera år nu utan att riktigt veta vad jag skulle göra med dem, men efter att ha funnit inspiration
här, köpte jag gröna blad i glas för 15 kronor och gjorde dessa Mycket nöjd!
Vanligtvis ser mina pyssel-smycken ut att vara gjorda på lekis eller möjligtvis dagis.
Men dessa tror jag till och med att jag kommer ha på mig.
Kanske skulle jag skaffa hela Rockabilly-stilen med stora kjolar och kort lugg.
Hm, men jag borde nog ha en cool bil också, och körkort kanske...

Kommentarer:
Postat av: Sara

Me wants it!!!

Postat av: Jill

Hallå där!
Upptäckte precis din blogg tack vare mias mail, hade glömt att jag fått det mailet förut...
Nu har jag garvat i en halvtimme orkar inte mer, ska sova, är kräkstött på att arbeta i Uppsala. Ska det vara så här tills pension???
Fika i Uppsala snart???
Puss och kram

2006-05-23 @ 21:46:10
Postat av: Ninni

Hej hopp!!!
Hur står det till med dig?? Har du ringt alla läskiga samtal än, någon som nappade på dig????

Vi har varit barnvakt till svägerskans dotter inatt, hon kom in till oss vid 02:00, så till Magnus gick sov vi 4 st i sängen, hua, det var jobbigt, fick knappt plats... Men, men, det är väl bara att vänja sig för det är väl så det blir om man skaffar ett barn till ngn gång:-)

Hoppas allt är bra med er, ni flyttar snart, har ni hittat någon bra lya än???

Kramar..

2006-05-24 @ 07:56:14
Postat av: barbasyster

Fina äpplen! Eller det är nog körsbär. Men juuu är det kärnor i? Dubbel-juuuu: spottsoppa!
Jag vill ha en väska! Var på Draget idag när jag väntade på mellan-range som var på Nickis. Hittade en randig slags korgväska i typ hård fast ändå mjuk plast. Ganska snygg fast jag vet inte ...189 kr så inte så dyr. De hade 20 % på Marimekkotyger. Alltså fortfarande skitdyrt. Inget Lost idag. SUuger. Hur går det för Marissa? Har hon kolat än?
Nu vill lill-range kolla på den där jädra Pingusidan, oj så skoj. Tack för den Handla! Nej förresten Pingu har ju gått hem och fikat bulle med sin mamma. Vad synd! Mellan-range håller på med ett armband till mig. Jag tror du får det i examenspresent.

2006-05-24 @ 21:29:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits