Apselut årets etta på önskelistan

Systerdotter näst yngst, även känd under namnet Blonda My på grund av sina ökända raseriutrbrott, fyller 6 år idag. Stor dag som började med sång och paket. Blonda My hade i och för sig redan hunnit gå på toa i fem minuter, men sen gick hon och la sig i igen och väntade på att bli väckt. Därefter öppnades det paket. Det bästa paketet enligt henne, storebroder och mig var ett sådant. Jag döööör! Jag kommer låna det varje dag. Tur att hon är barn som går och lägger sig innan mig.
Det kommer bli sena kvällar, bara jag och Mario framför en eldsprutande sköldpadda. Härligt!

Kommentarer:
Postat av: pruskiluskan

tjipp tjipp, ska du till elin på fredag?? Hoppas på att träffa dig!! kramar

Postat av: Ewa

Jag tycker att du förtjänar ett eget. Jag är så förbannad på de där dummisarna. Ett fint rosa. Jaaa det tycker jag och så tycker jag att du ska börja jobba på en snäll skola istället. På min. Var gick palten?

2006-11-08 @ 20:40:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits