När jag blir rik och berömd

Nu när jag vickar extra och jobbar till klockan tusen varje dag, försöker jag tänka på alla pengar jag kommer tjäna (jag brukar också förtränga Palten och hans önskan om att vi ska lägga undan pengar till än det ena än det andra). Med alla dessa pengar jag kommer tjäna har jag bestämt mig att jag ska köpa nåt fint. En life-size My little pony kanske, eller en bungalow...
Eller nja, realistiskt sätt så kanske den här 11047-118eller kanske till och med den här vackra11047-116eller näe, den här, det är nog min favorit 11047-117Fina, va?

Jag har stjäl-lånat bilderna från Megastore


Kommentarer:
Postat av: Ewa

Men å jag kan ju trycka sånt här ååååt dig. Kom hit nån himmelens gång. gullhumla.

2006-11-15 @ 22:39:16

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits