Snurr snurr!

Idag har jag gjort av med pengar. Jag har haft största spenderar byxorna på och snurrat på mina tjocka guldringar. Snurr snurr! (Allså som ett bergatroll...) Jag har äntligen köpt vackra saker från Cult Design, Retro-serien. I löööv it! De är så mycket 50-tal, och som ni alla vet så rockar ju 50-talet!
När jag sen hoppade hoppsasteg hemåt med min lilla påse (eller i själva verket gick jag med försiktiga steg och ett fast grep om påsen så jag inte skulle tappa den och ha sönder mina vackra nyköpta saker för 345 kronor) kom jag på att jag skulle gå in och boka en tid hos en frisör i närheten av King Lerar. Det visade sig att de hade en tid just och helt plötsligt var jag nyklippt. Så skönt så skönt. Frisören lurade även på mig ett svindyrt shampo som tydligen ska hjälpa mot min kli-iga hårbotten. Vi får väl se om den funkar så bra som hon lovade...
Nu sitter jag i alla fall här och känner mig lite fattigare, lite korthårigare och tre snygga 50-tals ljuslyktor rikare. Najs!

Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Din kapitalist-palt! Här sitter jag, stackars fattiga student och du kan inte ens lägga upp en länk till de vackra ljuslyktorna. Hmm. Det var en tråkig historia.

Jag vet inte vad jag ska göra med mina fyra stackars hyacinter. Alldeles strax begår de kollektivt blomsjälvmord. Kanske jag ska ställa dem i den snygga tomte-krukan from the mothership? Eller - hade du velat ha den? Hehe (elaka Arne-skratt), du har ju dina nya 50-talspottor!!

VM. Jag vet inte vad jag tycker om att Logan refererade till Lilly som the love of his life?! Det gillar vi. Icke.

Postat av: mrspitepalt

Moahaha, mina diamanskor är också för trånga. Sätt de små blommorna i tomte-krukan. Det är väl bättre att de får dö en vacker död än i sina ledsna plastkrukor. Mina vackra 50-talsunderverk kommer bara innehålla levande växter.

Dessutom sa ju bara Logan så där för att Veronica ditcha honom för hans bästis. Inte särskillt trevligt! Speciellt inte när bästisen är så j-a trist.

2006-12-01 @ 09:38:20
Postat av: moqen

hehe....alltid lika kul och sprätta iväg lite pengar!!! Mitt visakort osar alltid dagarna efter lön ;)

2006-12-01 @ 18:40:03
URL: http://elinpelin.bloggspace.se
Postat av: Fagber

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2010-10-26 @ 12:24:23
URL: http://fagber.blog.ca

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits