De onda människorna

Jag vet nu vilka de onda människorna är. De onda människorna som anstränger sig extra hårt för att såra oss och göra vårt liv svårt. De onda människorna som producerar tv-serier.
Det är bara riktigt onda människor som kan komma på att säsongen ska sluta med att dottern står och gråter i dörren samtidigt som hennes snygga kille haltar iväg till London. Det är bara riktigt onda människor som kan komma på att mamman ska gräla med sin kepsbeklädde fästeman och sen gå iväg och ligga med sitt X (som om man inte kunde förutse det?). Det är bara riktigt onda människor som säger att "Å det här var de sista avsnittet av Gilmore Girls för den här säsongen" å sen säger de inte när nästa säsong börjar.
Så slutsatsen är alltså att de onda människorna är tv-producenter och programledare på kanal 5.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Jag vet visst är de fruktansvärt elaka!! Sadister hela bunten. Men jag kan ju tipsa dej om att den nya säsongen började i USA för ca en vecka sedan. Alltså finns det att få tag i... Om man är verkligt desperat vill säga...

2006-10-04 @ 16:18:42
Postat av: Sara

har försökt efterforska för att få reda på vart det är du flyttat. uppsala eller stockholm? nu läser jag nåt om t-banan så jag antar att du bor här nu?

Postat av: Hugo

I nån sekund där var jag rädd att det var jag och Sara som var det onda människorna.
Men det var det inte!
Skål och gratulationer!

Bara för att kompensera allt det där du var arg för, som jag ju avsvor mig ifrån, som vampyrer och vitlök, tror jag att jag skall skaffa mig en blogg här och skriva nåt smart.
Vilken kompensation va! Hugos smarta tankar! Du trodde aldrig jag skulle erbjuda mig va?!

2006-10-05 @ 01:22:24
URL: http://www.myspace.com/hugolindmark
Postat av: Ewa

Men eller hur?!INGENTING har blivt bättre. Jag minns nog när jag var liten och det sista avsnittet av Dallas eller Varuhuset sändes för säsongen. I slutet kom det en jävla röst som sa "och hur det går för miss ellie får du inte veta nu, för nästa avsnitt är alltså om 5 år" . Ja eller LÄNGE var det då.

2006-10-05 @ 08:08:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits