Lägesrapport

Har haft en trevlig men fullspäckad helg. I fredags tog vi det i och för sig lugnt. Men lördagen spenderades hos ett par kompisar. Det var trevlig, vi fick god mat, gott att dricka och dessutom fick jag lite bröllopstidningar av fru Nygift. Tack för det! Vi var alla fyra väldigt chockade när vi upptäckte att klockan var halv tre när vi skulle gå och lägga oss. I vanliga fall går man ju och lägger sig klockan elva med bettskenan på plats.
I dag har vi passat Paltens systerdotter när hennes mamma och pappa har homestyleat deras lägenhet. Vi var på Nationalmuseum och tittade på Stig Lindberg utställningen. Dyrt inträdde för sånt vi redan sett och sen köpte vi ännu dyrare fika som inte var särskilt gott. Det är alltid lika kul att bränna pengar på saker som lämnar en helt oberörd.
I morgon ska jag på intervjun och jag vet fortfarande inte var jag vill. Morr!


Kommentarer:
Postat av: Ewa

jag tror för övrigt att det är bra att bli pissed oftare än vad jag blir. för nu har jag migrän och tror jag ska skrika av arghet. morramorramorra.

2006-10-10 @ 17:33:22
Postat av: Ewa

lite senare:
k?ra mrs palt, jag undrar. n?r du ?r arg brukar det svartna f?r ?gonen p? dig d?? det gjorde det f?r mig. jag kanske ska satsa p? att bli sm?ilsk ist?llet. detta kan ju inte vara bra f?r hj?rtat.

2006-10-10 @ 23:52:39

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits