Okynnesbloggande

Sitter i skolan och skriver. Det känns lite som att man bryter mot reglerna. Som att det när som helst ska komma in en lärare eller vuxen och säga "Hallå där unga dam, vad tror du att du håller på med? Sitter du här och okynnesbloggar mitt på blanka dan? Fy skäms!" Men sen kommer jag ju på att det är jag som är läraren och den vuxna och då känner jag mig lite lugnare.
Fast jag vill ju förstås inte att någon av de riktiga lärarna ska se mig....
 Så därför har jag en sida om lyrik (som jag faktiskt använder på riktigt också, inte bara som täckmantel) som ligger beredd att klickas upp ifall jag hör hårda lärarklackar komma i min riktning.
Puh, det är stressande att vara lärarvikarie.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits