Rumpnissen och hennes bror

Idag hade jag min coola döskalleblus på mig till skolan. Flera lärare kommenterade den och tyckte den var fin! Fast ingen elev. Vilket kanske i själva verket betyder att det var en tant blus som tanter (och en ung manlig musiklärare) tycker om, och inte tonåringar som tittar på MTV....
Men strunt samma, jag älskar min nya blus i alla fall!
Just nu väntar jag och min systerdotter, Rumpnissen, på att hennes storebror ska komma hem så vi kan titta på
amerikanska barn som ramlar i smuts och säger "I lööööööv you daddy!" Vi ska också äta varma mackor, chips, popcorn och vuxenglas. Förhoppningsvis är det bara jag som äter vuxenglass, men om barnen vill ha får de ju självklart smaka lite, tror jag.

Å ett extra + till herr Bratwurst som lämnade en lång fint kommentar. Bravo herr Bratwurst, bravo! Nu får du bara se till att din fästemö gör det också.


Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Amerikanska barn! Igen! När kom ettan?

När har någonsin en elev sagt till en fröken att hon har najs blus. They are mårons! Teenäjers med alldeles för dyra jeans! You go girl!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits