Bara fredag kvar...

Torsdagen är över. Mycket skönt. Torsdagar är min längsta dag, eller åtminstone min dag med flest lektioner. Fyra lektioner och sen lunch, det brukar bara sluta på ett sätt. Å den sista lektionen började med att fyra elever kom sent med lapp från sin mentor. De första var bara allmänt stökiga och de andra två hade gått in på pojktoaletten. De var flickor. Tydligen är detta mycket farligt och dåligt på min skola, så min stränga vicerektor var tvungen att prata med flickorna i en halvtimme.

Men jag fick ett tips från en av mina nior om hur jag ska kunna fuska mig runt datasystemet och blogga i skolan. Får man göra så?

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Svar: ja. Självklart. Jag och alla vettiga medialärare är EMOT att man spärrar.

2007-04-19 @ 20:18:58
Postat av: Aradil

Självklart ska man tillåta sig att blogga från jobbet! Tack och lov har vi inte någon sådan spärr på våra datorer...

Postat av: moqen

Klart man får ;) keep on blogging!! kram

2007-04-20 @ 18:54:23
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits