Nedräkning påbörjad

Bara två ynka timmar kvar av mitt påsklov, och sen är det skola som vanligt.
King Lear och jag travade runt Kungsholmen idag, eller travade och travade... det kanske räknas mer som klampade runt med våra runda små bollfötter. Lång tid tog det i alla fall. Nu är jag utmattad och sitter här och ilskar över att jag glömt så mycket livsviktigt hos Palten. Ansiktskräm, mascara och mitt dyra salongsshampoo. Jag måste åka dit i övermorgon och hämta det. Palten är mer än nöjd. Jag anar en kupp.
Snart ska jag sova, men innan dess ska jag träna. Armhävningar, sittups och några konstiga rumplyft som förhoppningsvis formar om min enorma päronrumpa till en slank kiwi, eller något som inte är brunt och hårigt kanske... Ett körsbär.
Bara 40 arbetsdagar kvar till sommarlov!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits