No who-hoing

som Chandler säger efter att ha ätit sig full på jelloshots. Å idag har det varit samma sak för mig. No who-hoing! Jag intog stora mängder rödvin igår på inflyttnignsfest hos gammal klasskompis, och idag har jag inte intagit någonting. Eller inte förrän nu när jag ätit två stora bitar hemlagad pizza. Men jag är fortfarande inte helt återställd.
Varför är man så dum? Varför slutar man inte dricka när man börjar skrikprata och tycka man har en massa bra idéer? Varför är man fortfarande som en tonåring när det är fest?
Morr morr morr!
Och NO who-hoing! 

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Å neeeeeej. Det är inte värt det heller. Det är så hemskt. Jag har valt att, tråkigt nog, inte bli full alls. Jag kan inte. Ett par glas vin är allt jag tål, annars blir jag sjuk i flera dagar. Hu.

2007-04-02 @ 09:36:38
Postat av: Schrillen

Härligtmedvin...datornärkonstigsåalltskrivsihop...mengottmedviniallafallochlovleymednyaskor.

2007-04-02 @ 19:10:47
Postat av: Hugo

Äschdå!
Jag tyckte att du var söt!

Postat av: Samuellene

Hello there! Just came across your site and thought I would say hello

2009-05-05 @ 14:34:16
URL: http://samuellene.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits