One for the road

En sista blogg innan helgen.
Fyra dagar helg, helt underbart!
Fyra dagar med Palten, ännu bättre!

Vi ska slappa, filma (alltså titta på film inte något annat perverst),  fika, shoppa (förhoppnignsvis, men Palten håller hårt i sin plånbok nu inför bröllopet, dessutom går han med stränga magisterögon så fort jag öppnar lite på min lättfotade plånka) middaga, besöka, sova, tvätta (kanske) luncha, pussa, promenera, prata, laga mata, äta mata, åka bila... ja å nu kommer jag inte på något mer verb som slutar på A. Åtminstone inget vi ska ägna oss åt.

Eller jo, vi ska deklarera.

Ha en trevlig valborg alla!

Kommentarer:
Postat av: elin

trevlig valborg på dig!
Vad snygg du blev i håret!!
Sitter och låtsas se ut som om jag arbetar men vill egentligen bara komma hem och ha helg! jaja bara några timmar kvar...

2007-04-27 @ 11:13:21
Postat av: Ewa

Hej jag kan inte sluta tänka på marsvinsolyckan... Det är som hemskt men lite gulligt.
Hoppas du har världens bästa helg
Kram.

Postat av: Evasleva

Trevlig valborg! Vad är väl en valborg i Uppsala? Inte utan mig i alla fall! :)
Ska bi sååå skönt med långhelg!

2007-04-27 @ 13:50:44
Postat av: Dr Snuggles

Snart ska jag på fredagspicnic!
Blir en lugn valborg för oss, grillkväll hos en av Dr Snuggles jobbarkompisar. Blir ganska mycket forskarsnack antar jag.

Håret är superfint! Härligt med en vårklippning!

Puss

2007-04-27 @ 17:17:58

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits