Attack of the girlmonkey

Idag när jag hade avslutat en av mina lektioner och gick ner för trappan, började en elev som satt i trappan sjunga. Precis efter jag gått förbi. Hon sjöng "I like big butts". Å det var tydligt att hon sjöng det för att vara elak mot mig. Jag har aldrig sett den här eleven förut, och jag hade inte sagt ett ord till henne när hon började sjunga.

Så anonyme läsare, vad skule du som är en sån tonåringsälskare gjort i min situation? Sagt Gud älskar alla, och klappat tjejapan på huvudet. Eller börjat gråta över att en människa är så rakt igenom elak helt utan anledning. Va? Vad skulle du ha gjort? Skulle du kanske, bara kanske, ha blivit lite förbannad på tonåringen?

Ät skit!

Kommentarer:
Postat av: Ewa

Nä men alltså. Nu måste du göra nåt. Vi måste fundera ut nåt smart. Jag tror på att skratta högt och vansinnigt. Och sedan påtala att hon är en liten jävla skit och att du tycker att hon är patetisk som tror att någon i hela världen är skulle ens bry sig om en puckad liten ful tönt som hon. Och skratta ännu mera. Finns det INGEN mer kollega som kan backa upp dig?Det vore bra om du hade någon att håna tillsammans med. För det finns ingen annan utväg tror jag. KRAM.

2007-02-05 @ 21:18:15
Postat av: barbasyster

Ok, det hjälpte på S. Ankstjärt och det kan hjälpa igen. Nu kommer jag till skolan!

2007-02-06 @ 06:02:36
Postat av: Veronica

Alltså dagens ungdom! Morr! Fast jag tror på att i alla lägen vara den större människan och att speciellt inte visa sin ilska utåt mot en liten snärta som med all säkerhet mår riktigt dåligt över hela sig själv och lite till. Svälj förtretet och vänta tills den dag då hon märker att du inte tar åt dig och slutar. Du är ju ändå den vuxna av er två och vad vet hon stackaren om livet?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits