Dröm-dröm

Varje gång när det börjar närma sig löning tänker jag alltid att jag ska handla en massa prytlar. Jag gillar prytlar, och faktiskt - faktiskt - så blir man lyckligare av prytlar. Få vet det, men det är sant.
Tyvär brukar alltid prytlarna man vill ha vara fler än pengarna man får i lön, så det brukar sluta med att jag inte köper en enda prytel. Några rundor på HM, en liten glutt in på pocketshop, en snabbis  på Åhlens, och då har jag inte ens börjat titta efter alla de där "vill ha"-prytlarna. Men man kan väl få drömma....

Å när man drömmer, då vill jag ha en sån här
skärbräda (sorry Barbasyster, jag vet att du inte gillar kärnor. Men det är mitt straff till dig för att du blivit upptagen student/trebarnsmor. Du var ju min trognaste läsare. Nu får jag aldrig några kommentarer)
Dessutom skulle jag vilja dricka mitt blaskiga skolkaffe ur en sådan mugg. Det skulle bara göra min dag så mycket trevligare.
Dessutom skulle jag vilja ha denna på rummet i
Å sen, sen skulle jag vilja ha denna på väggen. När jag får ett hus. När jag kanske har en bebis. Eller ett barn. Som har ett eget rum. Med en egen vägg.
Så ni förstår hur långt fram i tiden mina drömmar sträcker sig...


Kommentarer:
Postat av: barbasyster

Skärbrädan gick inte att få fram någon bild på tack och lov! Sorry fröken Palt att jag inte hinner kommentera, jag öppnar inte datorn så ofta längre. Jag har fullt upp med att sticka decimeterlånga nålar in i folks rumpor. Alltså inte in i själva rumphålet, utan bredvid i mjuka skinkan.

Bra VM i torsdags förresten. Det närmar sig en återförening - i can feel it!

2007-01-23 @ 23:33:08
Postat av: mrspitepalt

okej barbasyster, det där med nålarna behövde jag inte veta. Nu tänker jag skära ett äpple i tunna skivor, med kärnhus, och grilla i ugn med apelsinklyftor. Sen tänker jag skicka det till dig på posten. Jag tänker gömma skivorna i en kartong från cdon så du hoppas på en härlig säsong av någon bra serie (när kommer VM föresten?) fast sen när du öppnar får du pottpurri (eller hur f-n det nu stavas. Det där som Monica's making när Ross har skickat rosor till Emily. Ett dussin för varje dag han har känt och älskat henne.)

2007-01-24 @ 21:41:19
Postat av: barbasyster

Inga kärnhus tack! Då ska du få ett stick i rumpan för varje dag som jag har känt och älskat dig!

VM ska förhoppningsvis komma under början av året, ialla fall enligt svenska hemsidan.

2007-01-25 @ 17:44:56

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits