I´ll be back

Nu åker jag och Palten till den lilla hålan efter några slappa och lata dagar hos Barbasyster. Vi har ätit tusen goda grejer och tittat på ännu fler saker på tv. I går var det massor av bra filmer på tv, bland annat ET och Åke och hans värld. Mycket bra.
Idag ska vi åka till en guldaffär och tita på ringar och sen ska jag försöka få ta i en ipod äntligen. Efter det fortsätter veckan med slappande och bröllopande. Jag ska även försöka hinna träffa farmor och mormor (den där andra, nya människan ni vet) Men med min vanliga otur blir jag säkert sjuk nu och frisk på söndag.
Jag kommer i alla fall inte ha något internet eftersom Tele 2 är rumpnissar och har bråkat en massa om Paltens bredband. vi flyttade in i oktober, och i februari får han bredband. Det tar tydligen väldigt lång tid att byta sånt där...

Åttonde börjar skolan och så även mitt bloggande igen.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

Gott nytt år!
Vi har faktiskt också kollat ringar idag. Åh vad fint det blir. Hoppas ni hittade något bra.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits