Lördagsmys

Ikväll har jag och Palten varit barnvakt/haft gäster. Vi har fått träna på att vara fyrbarnsföräldrar samtidigt som vi haft middagsbjudning. Nu har ju inte vi planerat att bli fyrbarnsföräldrar någon gång, men man vet ju aldrig vad som händer. Det gick så där. I början var vi lite oplanerade och lite efter tidschemat, men sen blev det bättre. Jag hade försökt mig på en glassbomb till efterrätt för första gången. Den blev smaskig, men den lossnade inte riktigt från kanten. 
Nu har gästerna åkt hem, Palten ligger på en madrass på golvet och läser om egypten och fryser, Blonda-My sover, och de övriga tre barnen spelar playstation. De 40-åriga föräldrarna är fortfarande på partaj.
Nu håller Palten på och bråkar med mig, så jag tänker sätta mig på honom eller slå honom med en kudde eller nåt. Eventuellt tar jag hans täcken så han får ligga och frysa. Moahaha! Rätt åt honom

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits