The Gang

Gårdagen spenderas ihop med våra goda vänner Herr och Fru Bratwurst och Doktor och Doktor Snuggles. Vi åt god, god mat, drack mycket vin och snattrade mycket och högt. Dessutom spelade vi ett roligt spel där en skulle ge ledtrådar och den andra skulle gissa vilket ord det var. Herr Bratwurst och jag vann och highfivade och gjorde minivåg. De andra fyra påstod att de var för trötta och att de var därför de inte ville spela klart. Palten försökte fuska och stal ordet milimeter från mig. Efter det gick damerna, förutom jag som var lat och stannade kvar, till Statoil och köpte snask. Pojkarna var kvar och försökte lyfta sig själva i en pinne som pojkdoktor Snuggles hade i taket. Det gick kanske bra. Jag lyfte mig 1 cm ovanför marken och Palten lyfte sig ändå upp till stolpen. Men efter det fick han nackspärr och var tvungen att smörja in ryggen med Zon (om du har ont varför behandla hela kroppen?) Vi somnade klockan fyra.
Idag har vi slöat, ätit hamburgare och tittat på middagen och ojat oss över hur knasig den där Djursholmskärringen ser ut när hon har plockat bort ögonbrynen och målat dit nya, eller att den där proffskocken måste gå på speed eller nåt. Överlag har det varit ett bra dygn.
Jag gillar vårt lilla gäng.


Kommentarer:
Postat av: Ewa

Jag kan inte lyfta mig en millimeter. Jag kan heller inte klättra. Och mina kompisar brukar skoja om hur roligt det vore om jag skulle springa. Jag. Är. En. Tant.

2007-01-15 @ 08:10:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits