Finally, Harry Potter is here!

På torsdag natt klockan 00.01 ska Barbasyster och jag på Harry Potter and the Fenixorder. Så Bra! Och förhoppningsvis inte en massa barn och skit, för de borde ju sova då. Ingen som pratar högt och frågar vad Voldemort säger, ingen som prasslar högt med sina godispåsar och sparkar en i ryggen, ingen som petar på en med sin låtsastrollstav. Eller vänta nu.... allt det där kanske sker ändå. Tänk om salongen är full med tonåriga Harry Potter-fan. De skulle faktiskt kunna göra allt det jag skriver om ovan, eller inte det där med att fråga kanske, men annars. Det är bäst att de är tysta och snälla och håller sitt godisätande tyst och sin trollstav för sig själv. Annars kommer jag titta på dem med sträng lärarblick som jag gjorde med en kille på Harry Potter and the Goblet of Fire. Han oahde i vinjetten. Inte bra. Men efter min mördarblick satt han stel och tyst och hysjade åt sina polare när de försökte prassla lite med en dumlekola. Respekt!

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Tonåringar are the worst! Men det blir nog en trevlig bio ändå... Haha
Förhoppningsvis är alla lika tokiga som du och sitter också stilla som freaks. Är lite avundsjuk faktiskt, skulle också vilja gå. Ska nog dra iväg nästa helg när det lugnat ner sig lite.
Ha det bra Wifezilla!

2007-07-10 @ 20:48:27
Postat av: Evasleva

Åh det ska bli så roligt att få se filmen!!!
och jag är sååå nyfiken att få läsa och se bilder från ert bröllop!

2007-07-11 @ 12:57:19

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits