Gröna lund

Idag har jag varit på Gröna lund med min favorit-nia. Vi var där i fyra timmar och det var fullt med tonåringar och annat löst folk. Dessutom var det väldigt varmt (King Lears termometer står just nu på 47,9 i solen) och långa köer både här och var. De två lärarna som jag var där med var lite mesiga och vågade inte åka så mycket, så jag åkte bara några åk. Sen fick det vara nog.
Då hade vi sett tillräckligt många översminkade, lättklädda tonåringar hångla, hänga, tränga sig, skrika, tjoa, skratta och smaska. Vi har hört diskussioner om hur snygg han den blonda i Vilda musen var och att det här är faktiskt inte min bh, den är prickig, det är en bikini. Nu kan jag väl tycka att den bikini inte heller behöver komma ut och lufta sig just i kön till Kv asten på Gröna lund, men hallå, det är ju faktiskt en bikini! Så då var det dags att gå hem.
Nu sitter jag här i svalkan inomhus och njuter av att det bara är tre dagar kvar och sen aldrig igen min dumma skola!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits