Sötsugets drottning

Så mycket snask och godis som jag har ätit i helgen borde jag aldrig mer vara godissugen. Men jag vet ju bättre eftersom jag har känt så här förut, och jag har alltid blivit godissugen igen. Vissa männskor påstår att de har förätit sig på godis och tycker inte om det längre, men antingen är det människor som inte gillar godis från första början, eller så har de bara hittat på. För så mycket godis som jag ätit i mina dagar borde jag ha förätit mig femton gånger om. Just nu känns det som om jag har druckit ur den där chokladfloden i Kalle och chokladfabriken och oavsett hur mycket grönsaker jag äter försvinner inte smaken av socker. Det blev ju inte bättre när Barbasyster och Propellerkepsen kom hem med polkagrisar, och dessutom tittar jag på Sjunde himlen så sliskigheterna flyger brett och vitt.

Nu ska jag i alla fall försöka äta lite sallad och hoppas på att det blir bättre. Men jag kan inget lova.

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Godis är gott! Glufsar i mig en påse fruxo just nu, mmm.

2007-06-03 @ 20:30:41

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits