Mrspitepalt hjärta homo-optikern

Jag bara älskar min optiker. Han är som en sån där charmig lite spydig gaykille i en komediserie. Fast min är inte spydig, bara rar. Han är runt 45-50, har bloda slingor och artikulerar mycket när han talar. Dessutom tar han mycket på en, men inte på ett otäckt sätt, bara på ett mysigt "vi känner varandra så bra"-sätt. Det hade kanske varit lite läskigt om han hade varit hetro, men nu känns det bara trevligt. Dessutom säger han rara saker och är bara härlig och homo hela tiden. Jag försökte förklara hur jag inte kunde stoppa in mina linser eftersom jag nog hade för små ögon, men icke då "du som har så stora vackra ögon!" När jag sedan tog "apgreppet" och gluttade ner i spegelbordet för att stoppa in linsen utbrast han igen "Men jag tror aldrig jag har sett såna vackra ögon!" Självklart förstår jag ju att han säger så till alla sina kunder, men jag gillar det ändå.
Han är en rar homooptiker, and I lööööv him.
Palten har fått konkurens!

Kommentarer:
Postat av: moqen

Haha...jag får en bild av optikern som är fastvuxen på den andre optikerns rygg av denna hostoria!! ;) kram på dig

Postat av: moqen

Haha...jag får en bild av optikern som är fastvuxen på den andre optikerns rygg av denna hostoria!! ;) kram på dig

2007-03-14 @ 22:37:43
URL: http://elinpelin.bloggspace.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits