Morr

Nu har jag TV:at mig så mycket att jag inte hunnit blogga om det andra jag tänkte blogga om. Det som bubblade ur mig i eftermiddags. Känns inte så spännande och bubbligt längre. Men here goes...

2. En läskig rektor från en läskig skola hade mailat mig om en intervju. Å jag vill verkligen inte. Det var ett sånt där jobb som man söker fast man inte vill men man har inget annat å så skickar man iväg en ansökan i alla fall. Det är högstadiet och typ samma skit som nu. Å jag vill verkligen inte! Men Palten tvingar mig att gå dit på intervju, för att träna tydligen. Jag behöver inte träna på intervju. Det är och kommer alltid vara skitläskigt. Jag har tränat på att prata i telefon hela mitt liv och jag tycker fortfarande att det är läskigt, så en liten intervju lär ju varken göra till eller från. Det är så lätt för Palten att sitta där och jäsa på sin fasta tjänst på gymnasiet. Morr!

3. Hur kan vissa människor ha så vita skor. Jag köpte vita skor med pingviner på och de är redan lite smutsiga. Jag har försökt vara jätteförsiktig och tvättar dem så fort det blir en liten fläck, men ändå. Så när jag nästan var hemma idag såg jag en sån där liten tjej. Ni vet en sån där liten tjej men mörkblå trenchcoat, håret i en hästsvans och en sån där lång välklädd pojkvän. Självklart hade ju hon vita skor. Å de var verkligen kritvita. Jag tror inte ens mina var så vita när jag köpte dem. Hur kan hennes förbli så vita? Är det för att hennes välklädde karl tar av sig sin oskrynkliga kofta och lägger den över varje smutsfläck och vattenpuss i hela stockholm eller? Dumma henne och hennes vita skor och hennes fåniga välklädda kille!

Morr, igen!

Kommentarer:
Postat av: skolfröken

Hahaha! Hatar också såna brudar. De är såna som dessutom alltid ser välsminkade ut, trots att de är på gymmet (där de inte ens behöver vara för att de är så perfekta), när de blir gravida bara får en snygg mage, men i övrigt ser ut som vanligt, och som lyckas med allt de gör. Blä!

Postat av: mrspitepalt

ja de där med små gravidmagar är värst. Jag kommer se ut som Barbapapa om jag blir gravid.
å när de är på gymmet. De är ju alltid där med sina biffiga killar i typ matchande kläder. Ick!

2007-05-24 @ 18:09:50
Postat av: Anonym

det är alltså inte bara jag som har tränat på att prata i telefon. med främmande människor alltså.. usch det ä fortfarande lite jobbigt och speciellt nu med alla bröllopsmänniskor man måste prata med.
fast det är bättre nu. D är likadan och i början när vi träffades kunde vi inte boka biljetter till bion för ingen av oss ville ringa och göra det. :)tack internet!

2007-05-25 @ 11:26:03
URL: http://www.evasleva.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits