Najftaun

Nu ska vi snart åka från Najftaun, bara först förbi Plings utställning, och jag hoppas att den påminner mycket om konstutställningarna i Six feet under. Varje gång vi varit i Najftaun tänker jag samma sak. Varför kan vi inte bo närmare här?! Jag vill kunna hälsa på ofta och kramas med alla rara syskonbarn, titta på tv och skratta åt samma saker med Barbasyster och till och med bli lite retad av Propellerkepsen.
Jag vill att alla systrar och alla syskonbarn skulle bo på samma ställe och att det var lätt att hälsa på och billigt att bo. Om man ändå trivdes att bo i håla, då kunde man bott kvar där man föddes och varit nöjd med det.
Men men, eftersom det börjar krypa i skinnet efter ungefär ett dygn när man är på besök hos pappa så tror jag inte att det är aktuellt att bo där på rikt.
Hm, mycket att bekymra sig över så här en lördagsförmiddag.

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Det var roligt att ni var här! Vi vill också att ni ska bo närmare än där ni letar (trots kommunens egen krystade slogan). Var ligger det där funkisradhuset egentligen?

2007-05-14 @ 14:03:37
Postat av: mrspitepalt

Hässelby, vid vattnet. 150 m bort. Inte alltför nära er tyvär, men det där huset var bara så vackert. Å det finns fyra sovrum så vi har plats för både er och era fina små barn.

2007-05-14 @ 18:56:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits