Najs!

Idag är det exakt två veckor kvar, och sen schlut! Inget mer monsterskola! Var jag än hamnar så kan det inte bli värre, det kan bara bli bättre. Jag är helt övertygad om det. Betygen sattes i dag och nu följer lektion efter lektion av film och mer film. Jag har nu sett Det nya landet för tredje gången på en vecka. Den är bra, men nu börjar jag bli lite trött på den. Dock fick jag se Big Mamas house 2 idag med mina sjuor. Behöver jag säga att de valde film. Jag sa från början att de fick ta med sig filmer och sen skulle jag avgöra om vi skulle titta på den eller inte. Så jag vet inte riktigt vad de tänkte att jag skulle säga när de hade med sig denna film. Men men, de är ju inte alltid så lätta att begripa de små liven.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

nej, det blir fina i glasskålar som min ingifta faster som är florist ska göra. men tack :)

2007-05-31 @ 19:04:51

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits