Once again

Nu har vi ännu en gång hittat ett boende som vi vill ha. Ett boende som är helt rätt för oss, bortsett från att det inte riktigt ligger helt rätt - just nu. Men annars ligger det bra. Nära vatten och nära många bra människor. Å det är ju bara SÅ vackert! Radhus i funkisstil. Men stora fönster. Öppen spis i hörn. Fyra sovrum. Inklaklat badkar. Å en liten, liten trädgård. Å jag bara dööör!
Jag vill verkligen ha det här huset! Verkligen!
Jag skulle ge min ena arm för att få det här huset. Den vänstra kanske. Den är ju ändå bara där mest för prydnad och symmetri, eller?

Kommentarer:
Postat av: Dr Snuggles

Spännande!
Du måste skicka länken så jag får spana!
Kram

2007-05-13 @ 22:35:24
Postat av: Evasleva

Åh det låter perfekt! Ett sånt boende skulle jag inte heller tacka nej till!

2007-05-14 @ 07:45:34
Postat av: jenny

HeHe... Du får mig alltid att dra på smilbanden!

Postat av: Miss Bratwurst

Vad kul!! Ja länkar önskas!! Skulle vara roligt om ni fick ett riktigt hem snart!

2007-05-14 @ 10:39:26
Postat av: mrspitepalt

Ja, det är verkligen helt perfekt för oss. Men eftersom jag inte kommer ha något jobb efter juni och Palten jobbar så långt borta så funkar det nog inte tyvär. Vi skulle aldrig få lån. Men jag gååååååter!

2007-05-14 @ 18:54:59

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits