Monday, monday - so trist to me.

Ännu en helg har flygit förbi. Huset var sådär. Kunde bli fint efter massor av jobb och två stycken rivningar av ett valv och en otroligt tacky fontän. Men för litet och för dyrt med tanke på allt jobb. Fast Palten var lite sugen. Men det är nog mer sug efter ett hus i allmänhet tror jag.

Resten av helgen var vi i Stockholm hos Bratwurstarna och syster Palt. Bara slappa och försöka undvika att tänka på att måndagen snart skulle var här igen. Och nu är den det. Och det är lika trist varje gång.

Och den här veckan är jag fikaansvarig. Det känns lite läskigt. Vårt personalrum består av många bestämda damer som säkert skäller ut en om man kokar kaffe fel eller inte plockar undan ordentligt. Men jag får baka något smaskigt så kanske de inte skäller på mig alltför mycket.

Kommentarer:
Postat av: Evasleva

haha, något smaskigt med choklad så är säkert veckan räddad :)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits