Mitt innehållslösa liv

Mitt innehållslösa liv hindrar mig från att blogga. Eller snarare hindrar jag mig själv från att blogga om trista vardagsgrejer. Det känns som att veckorna betas av dag för dag och sen blir det helg. Nu hägrar ju höstlovet bara en liten vecka bort, så nu är det verkligen nedräckning. Dessutom är tre av mina klasser på praktik nästa vecka så jag slutar fyra timmar tidigare på torsdagen och är helt schemafri på fredagen. Najs!

Vi var lite inne på att åka till London på höstlovet. Men eftersom vi båda är ganska oföretagsamma och lata slutade det med att vi inte bokade någon biljett. Vi orkade inte. Det bådar inte gott inför framtiden, när man bara kommer vara tröttare och ha mindre tid ju äldre man blir. Men det blir nog bra. Vi ska vara i Stockholmstrakten hela höstlovet och träffa systrar och kompisar. Kanske gå på någon liten bio, och om Palten inte får bestämma i många, många affärer. Å jag kommer vara såååååå lycklig!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits