Suck!

Så var det måndag igen.

Helgen flöt kvickt förbi och nu är det vardag igen. Ingen lampa inhandlades, men vi gluttade på den. Är fortfarande lite oense över vilken storlek vi ska ha. Men vacker är den!

Fredagen var vi hos King Lear och hennes familj. Mycket trevligt, och vi gick och la oss klockan tio som riktiga pensionärer. På lördagen var vi på middag hos några vänner. Trevligt, förutom att jag mådde dåligt och låg nedbäddad i soffan under hela varmrätten. På söndagen tog vi en snabbvisit hos Paltens stockholms-syster och tittade på deras utrivna källarvåning som snart ska vara bostad. Sen åt vi krusbärskräm och luktade på bebishuvud.

Å nu är det måndag igen.

Suck!


Kommentarer:
Postat av: Evasleva

måndagar är bajs. Fast inte idag. idag är en lugn dag då jag skolkar från plugget. Imorgon, tidsdag är måndag för mig. Tisdagar kan också vara bajs.

2007-10-15 @ 15:41:49
Postat av: Skolfröken

Jag hoppas att huvudet fortfarande satt fast på en bebis???


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits