Check, check!

I morse gick jag upp i ottan för att gå och träna. Prova på, på Nautilus med instruktör, 6:30 var jag där. Det är ju sjukt tidigt. Men det sjukaste av allt var att andra människor också var där! Hur orkar man gå upp klockan 6 för att gå och träna. Sån disciplin vill jag också ha. Hur får man det? Och hur får man såna där starka lår som instruktören hade? Okej, antagligen är svaret träna. Men jag undrar om mina slappa, svaga lår någonsin kommer bli så där starka. Eller axlarna. De är små och veka.

Dessutom har jag hunnit med att gå till optikern och få nya linser. Jag har varit så produktiv och klockan är bara 11. Eller det kanske inte var så tidigt. Men det känns som jag har gjort tillräckligt mycket saker för resten av veckan. Nu borde jag bara planera upp nästa veckas lektioner i religion så är dagen perfekt. Det är mitt mål. Först måste jag bara kolla Tradera, och Facebook och min mail och planera meny till helgen och... och... och...

Kommentarer:
Postat av: Eva

Jag hatar att planera lektioner i religion. Jag kan ju ingenting ju!!! Hoppas allt är bra annars. Kram

2007-09-26 @ 14:19:37
Postat av: Dixie

Sent svar, men; Ja, det verkar onekligen vara en hel del märkliga typer på den här utbildningen. Speciellt den här clown-mannen. Jag lade märke till honom första dagen och undvek honom så mycket jag kunde. Sedan delades vi 600 elever in i grupper på 5 och givetvis hamnade han i min. What are the odds?

Postat av: Dixie

Sedan vill jag också tillägga att det känns lite osunt att gå upp klockan 6 för att träna. Är det säkert att du inte ätit något konstigt? Typ amfetamin? Japp, jag är sjukt bitter över att alla orkar träna utom jag.

2007-09-26 @ 22:43:25
URL: http://dixiesdoubletrouble.blogspot.com
Postat av: Barbasyster

Et tu Brutus?!

2007-09-27 @ 08:53:17
Postat av: mrspitepalt

Eva - I know the fealing.
Dixie - låt dig inte luras över att jag går dit en gång. Om du bara visste hur många kort jag köpt och sen gått dit två gånger.
Barbasyster - que? (eller nåt...)

2007-09-27 @ 13:35:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits