Gilmore Girls-maraton

Nu har jag lämnat över TVn till Palten efter tre avsnitt i rad av Gilmore Girls. Tv-serier på dvd är det bästa någonsin! Precis när ett avsnitt tar slut och man vanligtvis tänker "nej, inte redan! Nu får jag vänta en hel vecka innan jag får reda på vad som händer!" kan man bara trycka next och nästa avsnitt börjar. Och på GG kan man nexta förbi vinjettmusiken (om det nu heter så, vem bryr sig? Jag bara next å så är den historia)
Jag älskar maraton. Bara det inte har någonting med sport att göra, och allting med tv-serier på dvd att göra. Avsnitt efter avsnitt efter avsnitt....

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Know what you meen! Håller nu på med andra säsongen av Lost, som egentligen var en ganska svag säsong, men som följs av säsong tre som jag inte sett ett enda avsnitt av! Hur bra kommer det bli?! Jag har redan beslutat att jag nog måste köpa Heroes på DVD när den kommer för jag fattar bara hälften. Och så Weeds, och Dexter, och Big Love och Veronica och... Ja du vet. Det bara goes on and on and on. Loving it big time!

2007-09-12 @ 22:25:41
Postat av: moqen

hoho....jag har precis köpt sex and the city boxen....så du kan ju ana vad jag pysslar med varje ledig stund, tur att inte solen skiner så värst ;)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits