Pryttlar och pinaler

I helgen var vi I Najftaun och umgicks med Barbasyster och hennes possey, och sen hämtade vi lite mer av våra never ending things hos Paltens moster. Det var trevligt att träffa syster och gänget och skönt att få hit lite möbler. Men oj, så mycket pryttlar! Just nu får man leka hela havet stormar när man ska hämta ett par strumpor i garderoben längst in i arbetsrummet. Och i helgen får vi besök, så tills dess måste det vara undanplockat. Tur att jag satte igång projekt-måla bokhylla och sy gardiner också. Dessutom måste vi komma på vad i hela friden vi ska äta. Plus att vi ska städa ur den gamla lägenheten för vi kunde bli av med den redan den här månaden visade det sig, men oj vad ont om tid det blev, och va, sen ska man tydligen jobba också?!

Varför får man inte bara vara hemma och pryttla och dona hela dagarna?

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Det var trevligt att Ni var här! Synd att jag var bortbjuden bara. Kom snart igen istället! Hittade Palten sina nycklar?
Förresten förstår jag inte allt i Faceboook som du addar till mig - jag är för gammal. Jag bara okäjar det och sen vet jag inte vad jag ska göra. Det känns lite patetiskt att hänga på Facebook när man bara har typ tre kompisar varav två egentligen är dina... fast jag fick faktiskt en alldeles egen kompis idag!

2007-09-25 @ 15:46:23
Postat av: Evasleva

Känner igen mig helt! Jag har faktiskt inte tid att läsa fördjupningskurs om utvärderingar. Och jag tror inte att det kommer finnas tid över för c-uppsatsen heller.
Jag har ju en hel lägenhet att inreda, kläder som ska sys och bröd som måste bakas.
Åh herregud vad hemmafru det låter. Men det är ju där jag vill vara just nu. Hemma!

Postat av: Rasmusmathilda

Hello. I browse and saw you website and I found it very interesting.Thank you for the good work.

2009-04-07 @ 08:36:26
URL: http://rasmusmathilda.myblog.es

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits