Skynda, skynda, sju nycklar!

Vår lägenhet är så full av lådor och saker sen vi hämtade våra sista grejer hos Paltens moster att det känns som om man bor i ett av rummen på Fort Boyard. För att ta sig ut i köket måste man runda den stora kassen med miljardes VHS-band som jag tänker slänga, bara för att hoppa över en snowboard som Palten fått av sin syster, sedan får man rulla som en skalbagge under fyra skrangliga gavlar från IKEA som väntar på att bäras upp på vinden. Väl i köket får man akta sig för att inte kliva på några av de nymålade hyllplanen som ligger på golvet och väntar på att torka och sedan får man se upp så man inte har ner något av alla de glass vi fick i förlovningspresent av Palten andra syster och som har diskats och väntar på att få en plats i något av skåpen. Och hur kan skåpen nästan vara fulla redan, vi har bott där i typ en kvart och alla våra saker är inte ens uppackade?! Väl framme vid diskbänken får man sedan slaloma sig fram mellan all odiskad disk för att äntligen ta nyckeln.... eller jag menar ju ett glas vatten.

Jag får krupp!

Kommentarer:
Postat av: Barbasyster

Men det vore kanon att ha de där nyckelkillarna springandes runt benen!
Tack för presenten fin FruPalt! Kan det bli bättre?

2007-09-27 @ 08:54:44
Postat av: mrspitepalt

Jag antar att det inte går. Nästa gång vi kommer får vi singstara oss så vi blir blå!

2007-09-27 @ 13:34:10

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits