Snart så

I morgon kommer tapetseraren hit och gör klart vårt vardagsrum. Det ska gå från bajsbrunt med trist, ful bård (vilket inte säger mycket. Alla bårder är ju trista och fula)
till det härimage208

Nu inser ju jag att det här, inte ser särskilt roligt ut heller. Men det var det bästa vi kunde hitta i
Boråstapeters trista hyreslägenhets-kollektion och den ser mycket roligare ut i verkligheten. Vit eller äggskal eller utspilld mjölk eller vad alla nyanser heter nu förtiden, och så lite strukturkänsla. Den här ser ju faktiskt jättetrist ut här på nätet. Tänk om den gör det på väggen också?!

Nej, det blir nog bra. Kan inte bli sämre. Men den där trista kollektionen, Borosan. Är det någon som frivilligt köper de tapeterna? Om man får välja vad man vill och ändå måste betala? Det är ju inte möjligt.

Kommentarer:
Postat av: Karin

Hej på dig, kul du hittade till min blogg. Vår kökstapet såg trist ut på bloggen men det blev jättebra när det kom upp så det blir nog bra för er med!

Postat av: Karin

Hej på dig, kul du hittade till min blogg. Vår kökstapet såg trist ut på bloggen men det blev jättebra när det kom upp så det blir nog bra för er med!

2007-09-19 @ 12:45:32
URL: http://hemochliv.blogg.se
Postat av: Dixie

Jag fick också Borosans "kollektion" att välja bland först, men jag gnällde och gnällde till hyresvärden sa "ja, du har ju väntat så länge, så... ta vad du vill ha". Nu har jag blodröda väggar och svart strukturtapet med blommor i v-rummet, lila, skimrande medaljonger i hallen, och grön medaljongtapet i sovrummet. Hur lycklig är inte jag?

2007-09-20 @ 10:38:34
URL: http://dixiesdoubletrouble.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits