Tapetserar-arsle!

Den dumma tapetseraren kom inte idag, utan "nej, han skulle ju komma i morgon och göra klart alltihop" visade det sig när jag ringde honom och frågade. Jag hade snäll, snäll flickröst och inte arg papparöst som jag skulle vilja ha "var f-n ä ru, ditt j-a archlä?"

Varför sa han när jag pratade med honom i telefon att ja, då vill ni väl ha det gjort på en och samma dag och jag sa ja, tack. Och nu står vi här och det har gått två dagar och rummet är inte tapetserat, bara spacklat och alla våra saker står ihopträngda i arbetsrummet eller mitt i vardagsrummet.
Ebbe står och hänger i hörnet bredvid vår säng.   
 image210

Stackers Ebbe!

Kommentarer:
Postat av: Karin

Det är den där de står och skålar med raketer i bakgrunden.

Postat av: Anna

Kul blogg du har, jag spara din länk hos mig =)

2007-09-19 @ 23:02:44
URL: http://mittlillabo.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad tråkigt att hantverkare ofta tjorvar, man vill ju ha det fixat så fort som det bara går. Ska bli spännande att se hur det blir! Kram Sandra

2007-09-20 @ 10:10:21
URL: http://tjohalia.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits